środa, 11 lutego 2015

Lalkowe warsztaty - relacja

Ostatnia sobota to fantastyczny czas spędzony na warsztatach w siedzibie Scrap & Art.
 Scrap Butik był jednym ze sponsorów a ja prowadzącą. warsztaty były wyjątkowe! Najpierw z małymi scraperkami wykonałam mini albumiki walentynkowe. Dziewczynki były bardzo pracowite, zdolne i pełne entuzjazmu. Prace jakie wykonały - zachwycające!
Później drugi warsztat , już "dorosły" zaowocował ślicznymi tagami z lalkami Julie Nutting Primy. Myślę, że zaraziłam swoją pasją jedną i drugą grupę dziewczyn :)
Jak było, zobaczcie na zdjęciach.














 Po krótkim odpoczynku, siłą rozpędu zabrałam się za dalszą pracę. Ozdobiłam okładki albumu, bardzo mediowo, trochę vintage, trochę shabby.




Pozdrawiam! Gosia S.

3 komentarze:

  1. Uśmiechy mówią wszystko, a uczestniczkom szczerze zazdroszczę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj właśnie nabyłam mój pierwszy stempel z laleczką. Cieszę się jak dziecko

    OdpowiedzUsuń