czwartek, 5 lutego 2015

Inspiracja Olgi

W ubiegłą sobotę Gosia S pokazała w Butik TV jak zrobić cudny kaskadowy albumik. I ja bardzo chciałam taki zrobić. Ale jestem strasznie leniwa jeśli chodzi o albumiki, ciężko mi zrobić kilka tematycznie powiązanych stron tym bardziej ze nie miałam zdjęć do albumu. Zrobiłam więc klapkowiec w gotowym mini albumiku WR Memory Keepers .
Każda strona ma klapkę z miejscem na zdjęcie wykorzystałam własnoręcznie zrobione przekładki (Gosia pokazała jak fantastycznie wykorzystać gotowe folie, ale do mojego formatu żadna nie pasowała, a szkoda mi było przycinać te gotowe). 
Albumik ma być prezentem, posiada karty z klapkami, poza nimi wykorzystałam też gotowe mini koszulki które były w albumie. Na końcu dołożyłam puste koszulki żeby obdarowana sama mogła sobie dołożyć dodatkowe zdjęcia.
Gosia pokazała jak przecudnie warstwuje stemple niestety nie miałam żadnego który dało by sie powarstwować wiec z zestawu z balonami zrobiłam przestrzenne dekoracje i technika dobra dla sukienek okazała się fajnie działać z innymi obrazkami Emotikon smile


Nie zapomnijcie o KONKURSIE jest jeszcze kilka dni żeby zgłosić swoje prace.

Moje przekładki zrobiłam z opakowań po słuchawkach (kupujemy zaskakująco dużo słuchawek z uwagi na niszczycielskie koty), na folię położyłam maskę a potem ją pomalowałam farbą. Użyłam różnych masek i różnych farb, fajnie wygląda za równo farba akrylowa, jak i brokatowa ale świetnie się sprawdza także pasta strukturalna.

a tak gotowe przekładki wyglądają w albumie

Materiały:

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG Olga dzieki za inspiracje bo wlasnie taki mini albumik kupilam wieki temu i nie wiedzialam co z nim zrobic...super pomysl z tymi przekladkami. Jestes niesamowita :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sposób na ozdobienie własnych przekładek! super album!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny!!! a pomysł z maskami zawalisty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały! podoba mi sie pomysł z maskami.

    OdpowiedzUsuń