piątek, 20 lipca 2012

Mini album Zielonookiej


"Kolekcja Little Miss firmy BoBunny jest ozdobiona przepiękną grafiką z dziewczęcymi motywami, delikatna a zarazem wyrazista. 
Postanowiłam z niej stworzyć mini album, w którym umieściłam kilka fotek z nie tak dawno robionej przeze mnie i męża sesji fotograficznej naszej Pociechy. Było chłodno a nasza pociecha radośnie taplała się w wodzie a my oczywiście musieliśmy to uwiecznić:). Zabawa skończyła się wylewaniem wody z kaloszy i rozebraniem dziecka prawie do naga, gdyż wszystko było całkowicie przemoczone. Grunt, że się dobrze bawiła - bo szczęśliwe dziecko to mokre dziecko :D (w przypadku mojego dziecka, które uwielbia wodę).
Album nie posiada zbyt wielu elementów dekoracyjnych gdyż papiery same w sobie są bardzo ozdobne a dodatkowe ozdoby mogłyby się po prostu w tym wszystkim zgubić, dlatego więc wykorzystałam tylko taśmę dekoracyjną i stemple. 









Życzę miłego weekendu:)
-Zielonooka"


7 komentarzy: